blå blommor





Mitt rum är tapetserat woho.
Så var man på landet i helgen. För sista gången någonsin. Om två veckor är det inte vårt längre. Sjukt mycket minnen man har där ifrån. Hoppas idioterna som köpt stället får det bra där i morfars växthus. Okej de är snälla, men otur nog idioter i alla fall. Nej men de är snälla.

Jag har mått illa och haft ont i huvudet så det sprängs sen jag kom hem. Börjar misstänka svininfluensan. Hehe. Lite mobbat att svininfluensan nästan har blivit ett skämt eller nått. Tror min lärare sa något om att det var trångt i våra klassrum och sen typ "men det gör ju ingenting för ni får mer plats snart, eftersom svininfluensan härjar. Hehe." Mycket känslosamt.

Jag har precis flyttat in min möbel i mitt rum. Jag har nämnligen bara en möbel för tillfället, utom madrassen som jag sover på. Men tapeten är fin, jag tycker om den väldigt mycket. Skönt att slippa illamåendefärgen som var här inne förut. Nu är det blått och blommigt istället. Sommar året runt eller något. Fast jag gillar ju vinter med eh.

Jag har ätit ungefär 200 plommon idag. Undra om det är darför jag mår illa. 

Pussar
//Tesse


Kommentarer
Postat av: juno

super söta bilder på headern:D

2009-08-31 @ 19:34:26
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: sparv

Va fint ditt rum blivit tesse :3

2009-09-07 @ 19:07:58
URL: http://abstraktahjartslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback