Home sweet home.




1. Vi åker båt  2. En mysig restaurang  3. Jag och lillasyster på någon gata i warszawa.

Kom hem från polen idag vid tre. Träffade Malin och vi åkte till centrum och kollade runt lite och satt och pratade. Vi satt på mcdonalds i flera timmar haha, vi var tvungna att gå sen när dom stängde. Vi pratade med Tesse i telefon också och jag saknar henne sjukt mycket<3 Nu får jag ta hand om bloggen själv fram till torsdag/fredag. Det ska nog gå bra. Hon målade frukter och sånt och verkade må bra förutom irritationen över att hennes potatis blev grå och att hon hade färg på benen.

Jag har varit ganska uttråkad de senaste två dagarna. Vi brukar åka färja till polen för vi har alltid sjukt mycket packning (hela bagageluckan är fylld upp till taket, vi har en fullstoppad takbox och massa grejer i baksätet också) och vi behöver bilen där. Det tar typ 6 timmar att komma till färjan och den bilresan är inte direkt så rolig. jag roade mig med att:

- Riva bort allt nagellack jag hade på naglarna
- Lyssna på kim novak badade aldrig i genesarets sjö och  försöka lista ut vem mördaren var.
- Fundera över och komma fram till att gamla the killers är mycket bättre än nya medan jag lyssnade igenom min ipod
- Minnas och tänka igenom alla glada och hemska stunder under de senaste åren.
- Längta efter kompisar, internet och svensk mjölk
- Leta efter kluvna hårtoppar i mitt hår.

Låter jättekul va?
Efter den långa bilresan väntar alltid en ännu längre båtresa. 19 timmar rättare sagt. Många av timmarna sover man bort i hytten som tur är. Det var väldigt skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst som man säger.

// Anita

Kommentarer
Postat av: Tove

Gamla killers är sjukt mycket bättre än nya enligt mug-

2009-08-05 @ 10:27:14
URL: http://evots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback