Jag är arg på Tesses katt

Tesse ska komma hem från landet idag. De är redo att åka det enda problemet är att de inte hittar katten elvin så de måste vänta tills han kommer tillbaka. Det kanske han gör om flera timmar!? Den där katten hindrar mig och tesse från att träffas första gången på fyra veckor! Dumma dumma katt!  Tänk om han ger igen för att jag råkade lägga mig på honom i tesses säng för ett tag sen? Han kanske är en riktigt ond hämndlysten katt som sitter där nånstans bakom någon sten och smider sina ondskefulla planer. (Uppfatta inte mig på fel sätt nu jag gillar faktiskt katter vanligtvis)

Planerna för idag var att packa upp och städa mitt rum och sen träffa tesse när hon kommer hem. Men jag hamnade ute i solstolen istället för att bättra på fräknarna lite. Sen satt jag där ute i solen och åt lunch och det var jättemysigt. Det jobbiga är att jag inte har städat eller packat nånting än. Men tack vare söta lilla elvin så ser det ut som att jag ändå inte kommer ha något att göra ikväll..

Det här inlägget tog väldigt lång tid att skriva för tesse ringde mitt i och sen pratade vi i en timme.

Sodastream med hallonsmak är väldigt gott.



// Anita

PS. Hur ska jag göra för att få tillbaka alla läsare som försvunnit medan bloggen har varit ouppdaterad?? KOM TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback