Romantiska flaskor

vi har fått sjukt bra låtar i år på dansen. Sådana som verkligen är roliga och dansa till. Ja, för utom på morderna, men det beror mest på att jag inte tycker att mordern dans är så sjukt kul direkt. Allt är så himla flummigt hela tiden. Man bara flummar igenom hela grejen liksom. Det är ungefär som om hela koreografin är ett enda flummigt danssteg. Eller nått.

Vi började med vår första bilduppgift idag. Vi ska gestaltera en känsla genom en flaska. Alla fick en känsla tilldelad och jag fick då romantiskt. Så imorgon ska jag måla en flaska som man får intryck av är romantisk. Ganska puckat egentligen. Det blir typ "vad är mest romantiskt, lång eller kort flaskhals?" Haha. Men många fick typ ganska sjuka känslor, som typ manipulerande och provocerande, hur målar man en manipulerande flaska liksom? Haha. Så alltså, romaniskt är en av de lättare.

Jag är åter igen i en muppgrupp. Det är nämnligen så att alla som har franska i min klass är i en och samma grupp - utom jag. Som är helt mobbad i en grupp med massa musikare. Vad gör jag där liksom? Haha. Men det blir nog trevligt ändå. Alla spelar massa läskiga instrument jag aldrig hört om typ.

//Tesse

Kommentarer
Postat av: karro

du drar dig till muppgrupper :P

2009-08-27 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback