Tesse

Så har man klarat av hela två dagar i gymnasiet. Idag var det sjukt roligt och man började lära känna lite fler personer i klassen. Igår var det mer, vad hette du nu igen? Nu tror jag faktiskt att jag kan ungefär 90 procent av namnen, så cred till mig helt enkelt. Skolan verkar ju bara hur trevlig som helst, och det känns redan som en skön stämning. Nu får vi se hur det blir på måndag när alla tvåor och treor kommer. Mycket folk kommer det bli haha. Jag som tycker det är väldigt många klasser redan nu. Kommer nog ta väldigt lång tid innan jag börjar känna igen alla som går på södra latin! Haha. Väldigt mycket folk.

Tänkte först att jag ville heta Therese istället för Tesse nu på gymnasiet, men det kändes bara helt freakat så jag försökte införa Tesse idag hahah. Det gick ganska bra tror jag.

Mycket sammarbetslekar idag kan man ju säga.



Kram

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback