Coldplay stadion 22/8-09

Varning för bilder med kass kvalité! Lämnade ju systemkameran hemma så var tvungen att fota med en skitkamera.




Coldplay konserten var som sagt grym. Innan de började spela var jag jättetrött och seg på gund av all väntan. Efter att förbandet hade spelat så höll de typ på att fixa utrustningen i en timme. Då var man inte direkt på det bästa humöret. Sen när coldplay kom så blev jag helt knäpp och började hoppa och skrika som en galning och fick ett lyckorus eller nått. Jag älskar stämningen och känslan när man ser och hör ett av sina favoritband/artister live. Jag vill bara tillbaka in i den trånga svettiga folkmassan och sjunga med i musiken.
Jag vet att jag låter som världens största tönt just nu men jag bryr mig inte. 
Efter konserten så hade de stängt av vägarna i närheten för att 33.000 pers skulle hem samtidigt, och alla sjöng viva la vida tillsammans på tunnelbanestationen haha.

Förbandet var förresten jättebra och hette White lies, de påminde lite om the killers.
Jag filmade lite korta bitar av låtarna, jag ska lägga upp dom man kan urskilja vilken låt det är hehe.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback