When you lose something you can't replace

Ännu en dag i skolan. Hände inte så mycket, jag och några från klassen sprang i regnet över medborgarplatsen under håltimmen för att få bullar haha. På bussresan hem träffade jag en massa personer och vissa som jag inte hade träffat på väldigt länge. Så det var trevligt. När jag kom hem somnade jag som en stock i soffan och sov i flera timmar haha? Har ingen aning om vrför jag var så trött men skönt var det i allafall.

Här kommer fyra korta videosar från coldplay. Jobbigt att publiken nästan överröstar musiken i vissa haha.

Violet Hill
 
Fix you
 
The hardest part
 
Viva la vida. (Den här biten sjöngs och upprepades av publiken hela tiden, även på tunnelbanestationen hem)


// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback