klädproblem



Godmorgon. Jag vaknade halv tolv idag. Ganska sent för och vara mig.

Här är de senaste två dagarnas inköp. Allt var på rea så, det gick på kanske 250 kronor. Det är najs.

Helt allvarligt talat så är det faktiskt ett stort problem vad man ska ha på sig första dagen i gymnasiet. Hahaha. Det blir typ, shit skolan börjar om en vecka vad fan ska jag ha på mig? Egentligen är det ju så puckat att man tänker så, men ändå gör man det. Kläderna blir liksom väldigt viktiga första dagen. Ingen aning om varför - men det är så i alla fall.

Kramar
´
//Tesse

Juste. Cred till Anita för att hon fixade ännu en tillfällig header. Så nu har vi ändrat typ hela vår tillfälliga design till ännu en tillfällig design. Haha. Är det så svårt att fixa en ordentlig eller? Tydligen så är vi inte så bra på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback