Tisdag morgon

Äntligen kan jag blogga efter tre veckor. Har jag någon gång sagt hur roligt jag tycker det är att blogga? Jag tycker i alla fall det är sjukt kul. Jag har alltid tyckt om att skriva, svenska är nog ett av mina favoritämnen. Det är liksom roligt att skriva ner och formulera sina tankar. Jag bryr mig inte om hur många som läser. Klart jag kollar bloggens statistik och blir jätteglad om det är många och kanske besviken om det är mindre än vanligt men det struntar jag i isåfall, jag bloggar ändå. För min egen skull. Man märker verkligen på vissa storbloggare att de bara bloggar för läsarna och pengarnas skull. Det hörs oftast i inläggen om de skriver för att de verkligen vill eller för att de känner att de måste.

Jag har funderat lite över så kallade "blogghatare". Som sitter och spyr på hela bloggvärlden och säger att ingen bryr sig ett dugg om vad man har att skriva. Om de nu hatar bloggar så mycket, läs dem inte? Sen borde det väl inte vara några mer problem? Att blogga är ju ett intresse, alla som gillar att blogga får väl blogga om de vill. Det är ju som om jag skulle sitta och klaga på alla som gillar att fiska.
Jag har aldrig riktigt förstått varför man ska slösa tid på att klaga på sådant som man inte kan göra något åt. Personer som bara klagar och stör sig på allt och alla är så himla tråkiga att det inte är sant. Hitta något roligare att slösa tid på.

Nu måste jag börja fixa mig om jag inte vill att malin ska behöva vänta allt för länge på mig. Jenny kommer hem idag också! Fast jag vet inte när men jag saknar henne<3



//Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback