godnatt och sov gott

Hejhejhej
Vilka trevliga bilder Anita hade i sitt inlägg. Det ser typ ut som gamla bilder från 50talet. För utom den lilla detaljen att de säkert är tagna idag. Haha.

Jag sitter och surfar runt på lite bloggar och försöker få någon super sjukt bra idé om vad jag ska skriva i det här inlägget. Det jag i alla fall har kommit fram till är att alla bloggar med lite mindre läsare är mycket bättre än storbloggarna. För det verkar vara så, att så fort man har uppnått det man vill uppnå så slutar man skriva i bloggarna på allvar. Många av de storbloggarna verkar ju bara skriva för att skriva och inte för att de tycker det är kul. Jag tycker i alla fall att alla kända bloggar har blivit tråkigare och tråkigare i takt med att dem blir kändare. Så sluta bli kända människor och behåll era bra bloggar.

Det är så himla mycket nya höstkläder jag vill ha. Nu när höstkatalogerna börjar komma så börjar jag direkt längta efter en hel garderob av nya höstkläder. Som om jag behöver det.


Inga bilder idag, Nu ska jag sova.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback