hejsan hoppsan

Jag såg på på den där serien igår, tru blood. Den var ganska annorlunda mot hur serier brukar vara, känns lite mer som en film (typ lite twilightkänsla över det hela), vilket gör denna serie mycket bra måste jag säga. Man blev alla fall lite beroende. Hela världen är faktiskt lite vampyrgalen just nu, snygga vampyrer överallt. Men jag klagar inte, så fort det är onaturligt och andra världar så blir det ju bäst. Vampyrer är lite favoriter här borta just nu skulle jag tro. Tillsammans med Harry Potter då. Eftersom jag alltid har varit harrypotternörd så kan Harry Potter inte förlora sin status i mina ögon helt enkelt, Harry är ju en del av min uppväxt eh. Jag är så nördig. Så förlåt till alla som av misstag har läst min mobbade text.

Jag har hamnat i en ritperiod igen. Jag bara skissar å kluddar och ritar exakt hela tiden. '

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback