popaganda lördag






Lite bilder på johnossi (<3) och lykke li (svårt att fota i all rök..) från popaganda i fredags.
Jag hade ju inte med mig kameran igår så jag har inga bilder. Först kändes det lite lame när vi kom dit, visst anna ternheim var bra och så men draget från fredagen saknades. Konstsimmet som vi hade hoppat över i fredags kollade vi på den här gången och det var inte värt det haha! Tre stycken tjejer som dansade lite och viftade med benen i vattnet, och ibland stod en av dom tre meter ifrån och gjorde ingenting?

Men när florence valentin spelade så räddades kvällen. I början stod vi typ längst ut på sidan men längst fram, sen slutade vi lite längre bak i mitten vid staketet på något sätt. För första gången var jag tillräckligt nära vattenflasksnubbarna haha. Ibland var det lite galet i publiken och man fick kämpa för att inte ramla. Men tur att man är lång och når upp till "bättre" luft eller vad man ska säga i alla fall.

Efter florence valentin så var humöret på topp och jag njöt av miike snow och markus krunegård också. Varför varar popaganda bara två dagar? Jag längtar redan till nästa år! Helgen kan sammafattas som helt galet underbart bra.

Sitter och knarkar white lies, förbandet till coldplay, på spotify just nu. Riktigt bra är dom!
// Anita


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din kommentar gumman =)

2009-08-30 @ 23:01:36
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Var med och tävla om ett egendesignat armband i bloggen :-)

2009-08-31 @ 15:14:44
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback