25 december.

Julafton var väldigt mysig. Fick väldigt fina presenter. Jag börjar fundera över hur ofta jag klagar på att jag fryser om fötterna egentligen? Fick två par varma sockor av lamaull (assköna!) och en kudde som värmer fötterna haha. Väldigt användbart!

Jag fick även massa kameragrejer, OC säsong 4 (TESSE KOM HEM NU!), "I taket lyser stjärnorna" filmen, coldplay-dvd, strumpbyxor, underbar vaniljparfym mm från the body shop, doftljus, ascoola JVC-hörlurar (hejdå dåliga öronsnäckor!) och pengaaar! Fick även massa kläder i för tidig julklapp någon vecka sen.

Våra julmiddagar är ganska speciella eftersom tre språk (svenska, polska och engelska) är inblandade. Några kan bara ett språk, andra kan två och vissa kan alla (t ex jag:)). Så ni kan ju föreställa er hur det låter, haha.



// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback