ÄLSKA SL!

jag hoppas verkligen ni förstod ironin i rubriken. Idag hade jag en riktig helvetesmorgon. Kan inte snöandet ta ett liiiitet uppehåll ett tag? DET SLUTAR ALDRIG! Fick iallafall skjuts av pappa till stationen, märker att alla tåg är en halvtimme försenade eller inställda, *oväntat*.
Så jag står ute och fryser halvt ihjäl och när tåget ÄNTLIGEN kommer, en halvtimme försenat, är det så proppfullt att inte en enda person får gå på typ. UNDERBART.
Så jag står och fryser och snorar och skickar mördarblickar på alla i min omgivning för att jag är så sur. sen kommer ÄNTLIGEN nästa tåg, och så händer samma sak igen.
Tredje tåget gillt iallafall..

Jag fattar inte riktigt problemet, det snöar ju ändå i sverige varje år, det är ju inte precis en överraskning? Varför kan dom inte bara anpassa tågtrafiken lite bättre eller förberede sig på något sätt??

Jaja nu är jag glad iallafall för jag har JULLOV! Imorgon blir det typ chilldag och sen fest, NAJS.
Har köpt mina första julklappar idag också! Alltid bra att börja i god tid, en vecka innan julafton är väl lagom..?

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback