inlägg

Jag insåg alldeles nyss att jag kommer få blogga själv i hela två veckor..
Enligt bloglovin skriver vi i genomsnitt 3 inlägg per vecka.. HAHAHHA sämst. Alltså 1,5 inlägg var?
Nu när det är jullov har jag inget att skylla på, jag ska allt se till att höja det genomsnittet helt på egen hand nu.
Bloglovin är förresten en ganska smart sak har jag insett. Ni vill inte veta hur många bloggar jag följer där.... det är inte normalt. Klicka -->här<-- så kan ni följa vår blogg!

Hela dagen idag har spenderats med familj och släkt. Storasyster och hennes pojkvän flög hit igårkväll och mormor och morfar flög hit imorse! Träffar ju inte dem så ofta så det har varit väldigt mysigt.

Man blir aldrig för stor för att leka i snön.

Tyvärr så är det lite dåligt med bilder just nu. Här kommer mina bortförklaringar:
1. Det är mörkt ute större delen av dagen = inte fina foton
2. Det är kallt om fingrarna att fota utomhus när det väl är ljust!
3. Min dator är på lagning, och jag vill helst inte lägga in alla mina fina bilder på pappas..
4. Jag är lat helt enkelt.

Ska försöka bättra mig iallafall.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback