partyparty

Igårkväll var kul. Igårkväll var galet. Det var galet kul helt enkelt. Vi dansade typ hela tiden, har världens träningsverk i vaderna haha. Jag måste bara säga att min klass verkligen är bäst, så många galet bra personer. Det känns riktigt kul att ha hamnat i ett sånt skönt gäng som man verkligen har galet roligt med! Jag överanvänder ordet galet nu, galetgaletgalet.

Kameran var med men jag vet inte riktigt om bilderna är lämpade för publicitet.. lite tveksamt. Vi får se.

Jag har aldrig varit så sugen på mjök som jag var imorse på väg hem på tal om ingenting.
Det är inte så jätteroligt att åka hem från lidingö i en och en halvtimme i minusgrader när man är galet trött och seg och har gårdagens smink på sig. Blev skitirriterad när jag köpte en julmust och fick kämpa med att öppna den i typ tio minuter.

Ikväll får vi finbesök från wales hoho. Galet trevligt.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback