SNÖ

Det var typ snöstorm idag! Ifall någon har missat det. Jag tycker snö är väldigt väldigt mysigt. Speciellt när man sitter inne i värmen och kollar ut på den.. hehe. Att gå ut i stormen är inte riktigt lika kul.

Det blev lite mellan(låg?)stadie flashback efter skolan när jag blev förvånansvärt glad över att det var kramsnö och sen uppstod det ett snöbollskrig, killarna mot tjejerna (såklart). Jag har världens sämsta bollsinne, kan typ inte pricka någon som står 3 meter ifrån mig... men det var trevligt ändå. Lite blött bara.

Matte nationella gick oroväckande bra idag. Vi hade två timmar på oss, efter en timme låg jag på sista uppgiften... och jag gick ut ur klassrummet som en av de första! Detta händer aldrig mig! Jag brukar vara den som panikskriver allting de sista sekunderna.. Jag måste ha missat en sida eller något...

Idag är det kladdkakans dag enligt en random grupp på facebook. Det firades självklart! Vi fikade i massa timmar efter skolan, livet är härligt just nu.

Jag är fett taggad på torsdag och fredag och lördag och söndag. NAJS.

Mitt horoskop (i skoltidningen) säger att om klimatmötet i köpenhamn går bra så kommer jag träffa en attraktiv 35-åring på juldagen. Om inte, så går jorden under. intressant..

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback