Anita har hittat internet!

Hej bloggen! Jag sitter hos nagra slaktingar just nu och har hittat internet! Tangentbord utan de tre sista bokstaverna ocksa men jag hoppas ni forstar. Jag har det skont har men saknar valdigt mycket saker. Speciellt alla kompisar, det ar sjukt jobbigt att typ inte ha nagon kontakt med omvarlden nar jag e har. Sms kostar ganska mycket tyvarr och dom har tagit bort det narmaste internet cafet som jag brukade ga till ibland. Jag ar sjukt avundsjuk pa alla som har sett harry potter filmen nu, jag tankte se den har i polen men den har inte premiar forran den 24e! Jag blir sa sur!

Min tvaariga kusin ar grymt gullig! Pratar hela tiden och upprepar vad alla sager. Bada mina fastrar ar gravida ocksa sa nasta ar kommer det finnas tre stycken smattingar har:) Den ena ska foda imorgon!

Igar fick jag antligen traffa min kompis magda som jag bara traffar en gang per ar! Det ar verkligen for sallan, vi har alltid sjukt roligt tillsammans.

Juste jag har klippt mig ocksa. Ar valdigt nojd for det ar mycker mer uppklippt sa jag har typ jattetunt har nu! Sa himla skont att slippa typ halva haret. Jag sorjer langden lite ocksa, det ar inte sa jattemycket kortare men anda lite.

Det ar inte sa jattestor chans att jag hittar internet igen men om jag gor det sa hors vi da. Annars skriver jag nar jag kommer hem, den 2 augusti. Nu blir det har ett trakigt inlagg utan bilder men jag var verkligen tvungen att skriva av mig. Jag saknar verkligen att blogga. Men tesse har iallafall bloggat bra medan jag har varit borta.

Saknar alla sjukt mycket<3
//Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback