Djupa tankar kring skor.

Det är konstigt hur mycket ens klädstil förändras ibland. Jag har alltid tyckt att gladiatorskor är hemskt fula, verkligen jättefula. Jag tänkte att jag aldrig i hela mitt liv skulle gå omkring i dem. Men idag gick jag och köpte ett par och tyckte de var riktigt snygga? Samma sak med ballerinaskor. När alla började ha på sig såna tyckte jag också att de var jättefula och jag kunde inte förstå hur folk kunde ha på sig dem. Sen några månader senare älskade jag de plötsligt och hade flera par hemma. Liksom skornas utseende har ju inte förändras något, det är bara min syn på dem som har det. Förändras synen på saker för att man ser de oftare och oftare? Blir allt snyggare för att man blir mer van vid synen?

Jag har aldrig kunnat tänka mig själv i skjorta heller, och nu har jag köpt två stycken den senaste månaden. Knäppt.



Nu ska jag äta och sen sticka hem till Malin.
Ha det bra.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback