Tjabba tjena hallå!



Jag klippte av mammas gamla jättefula jeans och hokus pokus blev de till snygga shorts. Ja jag har gul tröja på mig, alla mina snygga kläder ligger i (utanför) resväskan. Förresten så fattar jag verkligen inte hur jag ska få plats med allt, vi ska vara borta i tre veckor och jag har värsta miiiini resväskan. Hur ska de här gå till? Okej vi har ju tvättmaskin där så jag behöver ju inte ta med mig hela garderoben men man vill ju ha alla valmöjligheter?? Åh jag hatar att packa.

Förresten så hittade jag mina gamla blandskivor som jag jättestolt brände själv när jag gick i typ 2an, 3an eller nått. Haha den ena består till hälften av markoolio låtar (jag var helt galen i markoolio när jag var liten) blandat med nicke och mojje (tjabba tjena hallå vi säger så!) och cornelis vreeswijk (hejsan morsan, hejsan stabben, här är brev från älsklingsgrabben..). Lite melodifestivalen och bubbles och sånt också. Det är ganska illa att jag typ kommer ihåg texterna till alla låtar..
Jag har kommit på att jag nästan bara lyssnar på sorgliga låtar nuförtiden. Det kanske beror på att min barndom bestod av riktigt glad, peppande nästan äckligt överpositiv musik? Men sorglig musik är oftast finare på något sätt.

Den andra blandskivan jag gjorde måste jag ha gjort något år senare. Då har min musiksmak utvecklats till britney spears, michael jackson, avril lavigne, shakira, J-lo och robyn haha. Man ser verkligen skilladen mellan de båda skivorna.

Nu måste jag fortsätta med packingen.... ååh det här går inte bra.
// Anita

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej , här i Luleå har vi haft mörkt och målnigt hela dagen och det började nyss regna ^^ Men det är mysigt med regn tkr jag :D

2009-07-09 @ 23:02:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: IIDA

Hajjj , Vad har du gjort idag :D? Gillar du min blogg :)? isåfall skriv vad du tycker och sånt :)

2009-07-10 @ 00:41:28
URL: http://strawii.blogg.se/
Postat av: Leia

Spela roll, gult kan va fint. =)

Hoppas du får en fin fredagskväll!

2009-07-10 @ 14:29:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback