rubriken är det viktigaste


Jag råkade gå förbi en second hand idag som jag var tvungen att gå in i och eftersom jag var med mamma så fick hon också följa med haha. Hon tyckte det var så roligt, not. Men jag köpte i alla fall en tröja som e fin.


Hitta en rosa väskor med pärlor på i min garderob. Undra va den kommer ifrån?

Jag är sjukt trött för tillfället eftersom klockan börjar närma sig ungefär ett eller nått. Men ja? Gå och lägga sig är ju ganska tråkigt så det är ju lite onödigt. Tänk att man sover typ en tredjedel av sitt liv? Det är ganska sjukt hur mycket tid man använder till något så tråkigt egentligen. Fast ja, utan sömn hade det ju aldrig blivit en ny dag och ny morgon på samma sätt, och det hade nog blivit ganska enformigt. Så sömn är väll ganska bra. Tänk och födas med en dålig dag liksom? Och så fortsätter dagen hela livet. Kul liv. Vad rolig jag är. Men hur som helst är ju en ny dag alltid en start på något nytt och det är bra. Eller nått.

Nu ska jag nog sova i alla fall snart tror jag,

Puss och kram
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback