Tegelvägg



Dagens outfit fotad framför tegelvägg i centrum under den långa väntan på bussen. Jag hatar när bussarna bara går en gång i halvtimmen och man ser den åka iväg precis när man kommer till hållplatsen..

Idag har varit en ytterst händelserik dag. Eller inte. Haha vi har kollat på typ en och en halv säsong av flight 29 down. Hade aldrig sett det förut men tesse har ju hela boxen nu och jag måste säga att det var bra faktiskt! Typ som en yngre version av lost. Inte för att jag nånsin har sett ett enda avsnitt av lost men det är ju samma princip i alla fall. Har aldrig fattat grejen med den serien, har hört massa konstiga händelser från den som inte direkt lockat mig. Malin berättade typ om någon gång då hela universum skulle gå under om någon inte tryckte på en speciell knapp? Jag tror det var nått sånt. Det låter ju väldigt verklighetstroget... men jaja jag ska ju inte ha förutfattade meningar om en serie jag aldrig har kollat på.. den är säkert bra.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback