Jag älskar att vakna ibland.

Jag tror jag har kollat för mycket på ellamaries blogg den senaste tiden, för i natt drömde jag att jag var gravid! Det kändes sjukt verkligt, jag nöp mig flera gånger i drömmen för att försöka vakna men det gick inte. Fick världens panik när jag satt där med min lilla mage och kunde urskilja bebishänder som stack ut! Haha inte så verkligt när man är typ i första månaden kanske men det var faktiskt en dröm. Gissa hur lättad jag blev när jag vaknade


väntar på att håret ska torka... hinner inte platta det. Ursäkta min sura min, hann inte ta någon bättre bild.

Men nu måste jag springa till bussen, hejdå!
// Anita

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

gud vilken fint hår du har =)

2009-07-07 @ 16:05:19
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback