Anita sover inte.

Nej precis som Tesse förstod så har jag varit med Jenny och Linnea tills ett tag sen.
Lite intressanta händelser från min dag:

- Vi var vi långsjön (igen) och beundrade fina färger

- Jag har kommit på att jag har badat varenda dag sen jag kom hem från London.

- Vi satt och äcklades över äckliga falska tjejer i Paris Hiltons new BFF.

- Medan jenny satt och roade sig med dassboken fick jag och linnea lust att göra en skum smoothie. Så vi blandade vaniljglass, hallonsaft, chokladsås och äpplen som vi hade värmt i mikron. Smaken var väldigt.... speciell kan man kalla den. 

-  Jag fick cykla med ett wii och massa tillbehör och spel värt flera tusen sammanlagt på min pakethållare. Kändes jättebra..

- Vi körde Zelda twilight princess och jenny letade och pratade med katter i en evighet.

- Vi satt fastklistrade framför morden i midsomer i den ivriga väntan på att få reda på vem mördaren var. Vi sörjde den gulliga lilla tanten i början också.

Imorgon blir det shopping för mina oexisterande pengar (alltså inte mycket shopping alls) sen laga middag till mamma i namnsdagspresent. Jag kan inte laga mat!? Hur ska detta gå....?



Adios
// Anita


Kommentarer
Postat av: jenny

nice dag, rött och grönt är kärlek,

ingen utom vi, och möjligtvis tesse fattar, men men,

<33

2009-07-01 @ 00:48:15
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag skulle se hela den där sesongen av paris hiltons my new bff eftersom simple plan skulle vara med i typ 5 sekunder i ett avsnit. De skulle vara i japan på någon mtv fest. Aja sen blev jag fast för den där japanen var så rolig, sen blev han utskickad och nu är bara de där tjejerna kvar.

2009-07-01 @ 13:02:14
URL: http://evots.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-07-01 @ 14:40:24
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback