Kalaspuffar

Hejhej. Jag kom precis hem och ska snart sova för jag är astrött men tänkte skriva lite snabbt bara. Jag har varit och kollat på en teaterföreställning ign, fjärde gången nu haha. Jag kan seriöst nästan alla texter och danser nu. Det var iallafall den galnaste föreställningen hittills, haha den var verkligen sjukt rolig! Sen efteråt var det typ "fest" eller vad man nu ska kalla det med alla teatermänniskor + jag och jenny. Det var massa chips, popcorn, läsk, musik och jag får ju inte glömma KALASPUFFARNA. Sen var vi ett gäng på typ 6 pers som bor i närheten av varandra som gick hem tillsammans och sjöng på svennebanan haha, den låten går verkligen inte att få ur huvudet. Sjukt irriterande.

Förresten så jag har köpt klänning till avslutningsfesten nu! HELT OTROLIGT!

Förlåt för alla egobilder, hehe jag har nog mest utav dem på datorn.


Det var allt från mig.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback