London dag 2

Bilder från andra dagen i London.


Min syster Agata och hennes kille David kom också till London. Kolla hans bil? Lite coolt. Och idag var han och Agata i buckingham palace för att han skulle få ett pris utdelat av drottningen av england. Priset heter typ CBE och står för "commander of the british empire". Har inte så jättestor koll på vad det är men det låter sjukt coolt.


Jag och mina systrar på tåget.


Det skulle ha blivit en fin bild om jag gjorde en bättre min, men hatten e fin iallafall.
Shopping på Oxford street. Inte så himla tomt där, speciellt inte på en lördags eftermiddag.. Jag var inne på Storbrittaniens största topshop(!) och köpte en tröja, sen orkade jag inte mer.

Sen blev det middag på Thank god it's Friday och jag åt grymt goda revbensspjäll.


Efter det gick vi på musikal, lejonkungen. Hela showen var grym och lejonkungen är nog min favorit disneyfilm. Speciellt låtarna är jättemysiga. Pumba var klart favoriten i musikalen, haha så skön. Man fick inte ta bilder under själva musikalen så jag försökte fota innan. Det gick inge bra.

Nästa del kommer någon annan dag
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback