Min hatt den har tre kanter...



... tre kanter har min hatt. Men har den ej tre kanter, så är den ej min hatt.

Jag har varit obeskrivligt glad nu hela eftermiddagen. Det var ju så att man kunde kolla gymnasieresultaten klockan 16.00 idag. Så det är därför jag och tesse har haft damp, vi har ju båda sökt till södra latin och vi ville verkligen komma in båda två. Tänk om den ena skulle kommit in men inte den andra liksom? Fast vi ska inte gå samma linje, Tesse ska gå estetisk - bild och jag ska gå natur.

Vi satt fastklistrade framför varsin dator bredvid varandra klockan 15.50 och var typ panikslagna. Sen när klockan blev 16.00 så började vi typ skrika och försökte komma in på gymnasieintagningen. Men det gick inte att logga in, sidan var helt överbelastad. *oväntat*. Så vi satt och plågades i 30 minuter med att försöka igen och igen och igen. Helt panikslagna. Mitt i allting så rusade tesse upp och började bre mackor haha. Sen tog jag också en och satt där med munnen full av min macka när jag äntligen lyckades komma in på sidan. Sen när tesse också kom in fick vi världens damputbrott och började hoppa och skrika och pipa och jag vet inte vad.

Det är lite kul för jag hade hela nian planerat att gå östra real egentligen. Jag fick ett ryck och ändrade mig 5 dagar innan man skulle välja. Tesse däremot hade planerat att gå södra latin typ aslänge. Nu är vi båda blivande södra latinare och det känns riktigt bra!

Jag fick ett ryck sen också och köpte en hatt helt plötsligt. Det e fint.

Ha det bra
// Anita

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snygg hatt!

2009-06-30 @ 16:14:27
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback