Morgoninlägg

Hejhej. Det är helt otroligt jag lyckas göra ett inlägg på morgonen! Jag har försökt med det tidigare men jag hinner verkligen inte.
Grönan igår var iallafall sjukt kul. Hela dagen var riktigt härlig. Vädret var helt underbart och nya bergochdalbanan är grymt rolig! Fast jag har lite ont i nacken idag, det kan bero på att jag kastades runt så mycket att det var svårt att hålla huvudet mot ryggstödet. Men det var lätt värt det. Bilder och även ett videoinlägg från grönan kommer senare idag.

Snart ska jag gå och hämta jenny som bor precis nedanför min gata och sen ska vi tillsammans till stället där vi ska kolla på en teateruppvisning med klassen. Jag har redan sett den förut men inte med den här gruppen som Malin och några från grannklassen är med i. Det kommer bli riktigt kul. Men skönt att i det här vädret? Ok det tar väl bara 5-10 minuter men ändå. Jag måste nog leta upp mitt paraply.



Vi hörs senare!
// Anita

update: Jenny ringde nyss med nyheten om att vi blir skjutsade, WOHO! Jennys mamma är dagens hjälte.

Kommentarer
Postat av: em

söööt

2009-06-02 @ 14:59:28
URL: http://styleofeternity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback