Nikon D40

JAG ÄR GLAD!


Jag har tjatat jättelänge på mina föräldrar för att alla får typ pengar för sina betyg förutom jag, de har alltid varit emot det och sagt typ "men du pluggar ju för din skull" blablabla typ. Sen säger de plötsligt att jag ska få någonting för betygen men inte pengar utan en present. Jag blir lite orolig och undrar vad det kan vara, jag kan vara ganska kräsen. Sen idag så kommer de plötsligt och ger mig en SYSTEMKAMERA!! Som jag har pratat om hur mycket som helst men aldrig trott att jag skulle . Jag blev helt chockad och överlycklig! Nu har jag suttit och väntat på att batteriet ska laddas i en och en halvtimme (!!) och sen har jag hunnit testa den lite snabbt:D

Jag kan verkligen ingenting just nu så döm inte mina amatörfoton för hårt. Men jag ska öva och lära mig använda den, övning ger färdighet. Jag ska fota massa i London också! Juste jag måste nog börja packa nu eftersom jag åker imorgon..

Vi hörs kanske imorgon innan jag åker.
See you later alligator! (jag kör på töntig avskedsfras istället moahaha)

// Anita

Kommentarer
Postat av: karro

fett najs kamera anita (jag vill också ha) ha det bra i london :P

2009-06-18 @ 01:33:07
Postat av: Anita

tack karro:D

2009-06-18 @ 11:40:51
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: jenny

Anita- mästerfotografen right?

:):)

ha det bäst i London!

2009-06-18 @ 12:04:57
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback