Tomatfejs med vampyröga nerdränkt i kräm

Jenny räddade verkligen min dag idag! Hade ingenting planerat för att alla var upptagna sen plötsligt fick jag följa med ut med hennes segelbåt. Mycket mysigt var det, första gången jag var på en segelbåt större än en optimistjolle hehe.. Så jag satt där och fattade noll när alla började dra i rep, skruva på saker och prata om vindöga, fock, vinch, fender och sånt. Vi badade flera gånger och jag trodde vattnet skulle vara mycket kallare eftersom det var mälaren. Men när man väl var i ville man inte gå upp.

Kul att jag har bränt mig samtidigt som jag har massa myggbett som kliar. Så nu har jag dränkt mig i kräm så att huden inte ska falla av. Jag har fortfarande blod i ögat förresten, och nu har blodstrecket smetat ut sig och blivit en fläck. Inte så vackert.

Jag ville ha med mig kameran men vågade inte riskera något ute på havet liksom.

Några dagar sedan. Ser ganska blek ut jämfört med nu. Nu är jag tomatfejs och ser ut som jag vet inte vad.
Imorgon är det måndag och jag och Tesse kommer ha damp hela dagen. Så nu vet ni det, dampdampdamp.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback