Lite kul. Eller nått.

Hejsan!
Tesse is hemma från landet nu. Anita är fortfarande i London och jag är fortfarande inte alls avensjuk. Har precis varit med om den kallaste midsommaren någonsin för övrigt. Inte precis hej nu är det soligt och mysigt och woho. Det brukar i för sej alltid regna på midsommar, men det brukar inte vara så sjukt kallt.

Jag hade inte överdrivet mycket och göra där uppe, så jag hoppade mest runt med kameran. I brist på andra att fota så hamnade mina småsyskon på en del bilder. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo någonstans där det inte är nära till stockholm, eller möjligen göteborg. Alltså att inte kunna handla det man vill exakt när man vill. Jag menar seriöst, när man vill shoppa, då vill man shoppa direkt. Man vill kunna gå till exakt de affärer man vill, utan att bli hindrad. Så alltså tror jag inte att ett fast boende i en småstad skulle vara grejen för mig. Hur överlever man? Jag är van att bo granne med stockholm.

Jag funderar på att måla om mitt rum. Är sjukt trött på denna oranga färg som pryder en del av väggarna. Jag har haft så i flera år nu. Skulle vilja ha en ljusare färg kanske? Hm. Funderar på blått. Men det får ju inte bli för tråkigt heller. Det ska vara lite kul. Eller nått.



Jag hitta ett dockskåp på ett konstigt ställe i en av bodarna på landet.


Min käre bror gör sig till så fort man tar fram kameran


Bubblor


ingen kommentar




Vi ses

// Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback