Kungafamiljen var på plats såklart.

Nu är jag hemma från skansen. Det var kul men sjukt kallt i nylonstrumpbyxor och lite synd att Timo bara sjöng en låt som inte ens var hans egen, vi fick bild på honom iallafall. Såg lite kända personer och massa politiker, vi stod precis vid "röda mattan" där de gick. Vi såg bland annat kungafamiljen, Fredrik Reinfeldt, Mona sahlin, Maud olofsson, Carl Bildt på "röda mattan" och Peter Jihde, Hanna hedlund, Kristin kapsersen, Patrik isaksson, Darin och Timo räisänen på scen. Kungafamiljen och Timo var klart coolast att se.
Tjejerna som stod vid oss när politikerna gick förbi var sjukt läskiga, de var i vår ålder och hade jättestarka politiska åsikter och var emot allt annat än socialdemokraterna. De började snacka om att Maud Olofsson förstör våra fackliga rättigheter. Jag o jenny typ ba "huuuuuh?". Innan det började stod de och pratade politik med Timo räisänen, seriöst?

Sen på tåget hem var det en kille som var skiiitfull. Hans tjej fick typ bära honom in på tåget och han gick in i stolpen och slog i huvudet. Hon fick bära honom till ett säte där han däckade i hennes knä och snarkade och dreglade. Sen plötsligt började han spy blod, det var så jävla äckligt att det inte var sant. Har bilder i huvudet fortfarande, usch det var verkligen hemskt.


Timo


Reinfeldt

  


Kungen och drottningen


Viktoria, Carl Philip och lite av Madeleine.


misslyckad min, var tvungen att censurera.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad vill du ha min åsikt om? :) Berätta här: http://josefsssson.blogg.se/2009/june/ge-mig-ett-amne-sa-far-du-min-asikt.html

Ha en fortsatt trevlig helg!



/ Ida

2009-06-06 @ 22:58:34
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: jenny

vem var det som tog bilden på timo?

vem var det som gick fram och FRÅGADE honom om HON fick ta en bild?

en ledtråd: det var INTE anita :P



Rätt svar: Jenny

2009-06-07 @ 16:44:28
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback