Carpe diem, haha.


Vi fikade på wayne´s coffee, mys på det.



Sen hoppade anita och jag in i en provhytt och tog bilder haha.


Jenny var också med idag, men jag hade bara konsiga bilder på henne, så här e en knasig bild på Jenny.

Det är så sjukt, för man hinner med så mycket mer på en dag på sommaren jämfört med en dag på vintern. Liksom idag? Vi har hunnit med typ massor, åkt till typ tusen ställen. Och ändå är man mycket segare på sommaren? Det är faktiskt ganska sjukt. Liksom, shoppa, äta, shoppa, fika, shoppa, jenny klipper sig, åka jobbiga tåg och bussar, gå, handla, gå mer, fika, gå jättelångt, leka lekpark, köpa pizza, gå ännu mer och till sist kolla på film. Det var då min dag. 

Jag har kommit fram till att det finns så många likheter mellan mig och Anita. Kolla här - Anita brukar säga att hennes hår är muppat, jag brukar säga att mitt hår är muppat, Anita är cool, jag är cool, Anita skrattar vid fel tillfällen, jag skrattar vid fel tillfällen, Anita tycker låten dustland fairytale är bäst, jag tycker låten dustland fairytale är bäst, Anita gillar langos, jag gillar langos, Anita gillar balsam, jag gillar balsam. Ser ni vilka likheter det finns? Woho! Hahah, vad kul jag har. 

Nu är detta trevliga inlägg slut. Nu väntar jag med spänning på att Anita ska ladda upp världens coolaste videoinlägg. Det handlar bland annat om jordgubbar. 

Puss på er!

//Tesse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback