Anitas första inlägg

Såg nyss att Tesse skrev sitt första inlägg för mindre än en timme sen, jag som ville va först! Haha men jag får skylla mig själv att jag e så seeeg på morgonen.

Iallafall så måste jag plugga kemi idag, fixa nya linser och sen tillsammans med några andra gå och kolla på Tesses dansuppvisning. Det ska bli väldigt kul, jag gillar dansuppvsiningar. Annars har jag har inte så mycket intressant att skriva just nu. Jag skulle gärna lägga upp någon snygg dagens outfit som Tesse gjorde men problemet är att jag sitter här nyduschad i min morgonrock, så det får nog bli en annan dag eller senare när jag har klätt på mig.




Bjuder på en annan bild. Såhär skulle jag vilja att dagens outfit ser ut, men jag tror min fina randiga tröja är i tvätten. Sorgligt.
(Tesse och jag har likadana som ni ser på profilbilden, vi köpte dom samtidigt för att båda blev förälskade i dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback