Datasalen

Jag sitter nu i datasalen i skolan och har engelska. Vi ska skriva en lektionsplanering egentligen, precis som förra lektionen. Alla lärare försöker verkligen bara fylla ut tiden med tråkiga arbetsuppgifter som inte har någon som helst betydelse för betygen så jag orkar inte anstränga mig så mycket.
Men jag borde ju bli lärare, jag kommer på riktigt roliga lektioner måste jag säga. Alla elever skulle älska mig. Mina lektionsplaneringar handlar om att titta på vänner och regissera ett eget avsnitt och lite sånt.
Tesse och jenny är inte i skolan idag för de är på utflykt med alla kamratstödjare. De ska bland annat spela laserdome och gå på fjärilsmuseum. Är det bara jag som inte förstår kopplingen mellan kamratstödjare och fjärilar?

Aja nu ska jag återgå till min lektionsplanering och göra klart den innan lunchen börjar. Jag är så otroligt hungrig!
Förresten så har Malin och jenny skaffat blogg nu. Malin sitter bredvid mig och tänkte också skriva ett inlägg, men hon kommer inte ihåg lösenordet. haha bra.

// Anita

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah, ungarna skulle ÄLSKA våra lektioner, fan va populära vi skulle va... vi skulle typ kunna bli rika med våra hjärnor...

2009-05-28 @ 15:24:02
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback