Hemma

Det enda bra med den här orienteringsdagen vi hade idag var att vi slutade tidigt, vi fick åka med 12 bussen liksom. Hur ofta slutar man så tidigt?
Orienteringen gick väl bra för att vara oss. Jag är inte lika ambitiös som Tesse och springer värsta mästerskapsbanan. Jag ville springa lättaste egentligen, men då blev idrottsläraren lite sur så vi sprang medel. Eller sprang och sprang, vi gick det mesta. Förutom när vi träffa på någon lärare och ville verka duktiga, då sprang vi.







Delar med mig av två snygga webcam bilder. Så här sliten ser jag ut efter att ha virrat omkring i skogen. Är imponerad av mig själv att jag inte ramlade en enda gång, var nära väldigt många gånger. Och även fast jag inte har några linser så lyckades jag undvika att spinga in i träden.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback