Hos malin

Sitter just nu hemma hos malin med henne och jenny. De två planerar att också skaffa en blogg tillsammans så jag återkommer med adressen då om ni vill kolla den. Synd för de att malin och jenny är ganska vanliga namn haha. 
Iallafall så ska jag kolla på ett teater genrep snart. Skolan var rätt slapp idag, betygen är ju satta så alla lärare försöker mest bara fylla ut tiden med filmer om hamlet eller liknande. Det gick iallafall väldigt bra på mina matte nationella fick jag reda på idag så jag är väldigt glad.




Bild från klassresa i östersund, vi ser inte direkt så glada ut haha.

// Anita

Kommentarer
Postat av: malin

bilden é gulig ^^

fast... mina fötter ser fett roliga ut där haha :P <33

2009-05-25 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback