Trevligt



Hej på er!
Idag var det varmt måste jag säga. Jag gick runt i svarta strumbyxor hela dagen, vilket nog inte var så smart. Med tanke på hur varm jag blev haha. Så jag bytte till shorts när jag kom hem, och det var ju lite najs. Det blir visst lite mycket dansbilder just nu, men jag lovar den här är den sista.

Idag var det en lite intressant dag eftersom min käre lillebror följde med mig till skolan. Mamma övertala mig. Han ska i alla fall börja där i höst. Men lite jobbigt var det att gå runt med honom hela dagen, och jag fattar inte att han vet så mycket om min skola fast han inte går där. Han vet nästan mer än jag ibland haha, och det är ju lite läskigt.

Nu sitter jag här och är glad. För jag hade mitt sista prov idag. Lycka. Så nu behöver jag inte plugga mer på typ tre månader, alltså när sommarlovet är slut. Så jag sitter alltså här och tänker på att jag inte pluggar, det är en mycket trevlig sysselsättning faktiskt. Vi fick tillbaka mattenationella idag. Jag fick Vg+ och det är ganska jobbigt, typ en mvgkvalité från mvg, men jaja, det funkar inte när man får panik på proven. Jag är glad ändå som sagt.

Hoppas att Anita och jag kommer in på skolan vi vill komma in på i höst.

Puss och kram skumbanan från Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback