vad är det coola med en franskabok?

Hej!
Kul att man ska orientera idag. Orientera. Jag älskar verkligen att orientera alltså. Not. Känns ungefär som hej jag kommer inte hitta en enda kontroll utan springa runt och irra i skogen i tusen år. Så det känns ju som en ljus framtid. Jag är ju lite dum och tog mästerskapbanan, haha, ofta jag av alla människor gjorde det? Men alltså jag kanske får mvg i idrott då, så det är alla fall najs. Om jag hittar kontrollerna asså. Haha.

Ni vet typ såhär lite roliga människor, som kommer fram och bara börjar prata med en fast man inte känner dem? Det brukar ju inte hända så sjukt ofta, men igår när Anita å jag satt i en park å åt lite glass och kakor så kommer det fram tre stycken på kanske en kvart. Vi började tillslut tro att vi såg konstiga ut eller nått. Först kom det fram två och satte sig vid vårt bord och började prata om ben & jerrys glass, sedan tog den ena min franska bok och sa att hon haft en lika dan. Lite knasigt, hon lämna i alla fall tillbaka franskaboken sedan och gick. Men sedan kom tre killar å ba "vill ni ha jordgubbar?" och så fick vi typ jordgubbar i ett paket, en av halväten dock. Då var det typ jaha roliga människor, men sedan när det kommer fram en till och bara tar min franska bok och sedan går iväg med den, innan han kommer tillbaka med den så började det bli lite konsigt haha.



Så. Way på mig. Wish me goodluck på orienteringen.

// Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback