lalala

Man kan seriöst bli galen av att ligga hemma sjuk i flera dagar. Jag gör liksom samma saker varje dag. Går upp samma tid, kollar på samma tråkiga tv-program, ligger i soffan i morgonrock hela dagen, äter snabbnudlar till lunch, får ångest över att missa skolan osv. Just nu vill jag bara duscha, klä på mig kläder, se fräsch ut och träffa folk! Haha. Det är lite brist på sånt just nu känner jag. Man får lite social abstinens när man inte har träffat någon annan än ens familj (och någon snubbe från trygga hem) sen i lördags.
Meen nu är äntligen febern helt borta så jag går nog till skolan imorgon. Sen är det helg! Haha lång skolvecka?

Jag vet att jag är bloggar dåligt(tråkigt) just nu men jag är ju bättre än Tesse i alla fall, hosthost.
// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback