HAHAHHA

jag hittade mina favoritskärp från mellanstadiet...


... då mina favoritfärger var limegrön och knallgul. Färgerna lyser i verkligheten.

"operation byta rum" har kommit igång. Så min lördag har gått åt att städa och rensa och flytta. Lika bra eftersom jag ändå inte mår så bra idag.
Har hittat lite gamla saker och blivit nostalgisk. Känns så hemskt för man vill inte slänga gamla minnen samtidigt som man inte kan spara varenda ett. Just nu ser mitt rum ut som ett bomsnedslag och jag längtar bara tills allt är klart. Fast med en najs spotifylista så funkar allt. Jag har skaffat voddler också, spotify fast med film ifall ni inte hört om det. Det finns ju typ inte så många filmer än men jag väntar med spänning på tillökning.

Jag hittade "Fakta om Sjukdomar, av 7bf vårterminen 2007", ett häfte som vi gjorde i skolan för länge sen då alla fick varsin sjukdom man skulle skriva om. Måste bara citera ur jennys text: "Hjärninflammation är DÖDLIGT och måste behandlas i tid annars är domen DÖD."

// Anita


Kommentarer
Postat av: Jenny

för att förtydliga, så om du har hjärninflamation så bör du snarast behandla, annars är du DÖD!



(DÖD,DÖD,DÖD)

2009-11-08 @ 00:52:03
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag hittade också det där när jag rensade bland mina saker förra veckan :P haha det är ju bra att jenny är tydlig så att det inte blir några missförstånd, det är allvarliga saker det handlar om ;)

2009-11-08 @ 18:58:55
Postat av: Tove

heeey det där gröna skulle ju jag få!!!

2009-12-12 @ 20:09:46
URL: http://tovemedfarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback