New moon

äppelkaka

Vi hade värsta diskussionen om twilight i skolan idag haha. Vilket fick mig att bli väldigt sugen på att se new moon haha. Så nu är jag sjukt pepp på att se twilight och new moon på nattpremiären på torsdag tillsammans med alla helt övergalna fans. Haha. Snacka om att människor kommer vara galna. Vi och svergiest störta fans typ. Ska alla fall bli kul och se den hihi. Jag menar det är ju ingen nyhet att första filmen var väldigt bra hehe. Alltså väldigt töntig och ganska mobbat på det sättet, men shit vad bra den var i alla fall.

Så Anita, Malin, jag och Karro på premiär på torsag. Yes.

//Tesse


Kommentarer
Postat av: karro

Det ska bli torsdag nu!:D:D:D:D

2009-11-14 @ 00:10:40
Postat av: tesse

JAAA :D

2009-11-14 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback