Plötsligt händer det


En bild från fotorundan i torsdags... ingen bild var speciellt kreativ eller konstnärlig. Den här e rätt tråkig men det är väl en fin höstbild. typ.

Vet ni vad jag och malin ska göra idag? Vi ska gymma! HAHAHAHAHA. Det är lite kul. Undra hur det kommer gå... vi kommer typ gå omkring bland alla muskelknuttar och se jättemobbade ut och inte förstå hur vi ska använda maskinerna. I värsta fall finns det ju alltid löpband, det verkar iallafall rätt okomplicerat.. Om det går bra idag kanske det här blir en söndagstradition? Man kan ju alltid hoppas..

Det blir säkert skönt att komma iväg från den här söndagsångesten som är värre än vanligt för att det är slutet på lovet också.. Jag borde egentligen ha pluggat igen all fysik som jag inte alls hänger med på.. och jobbat lite för att inte ligga efter i matten... plus att "operation byta rum" är på g. Det betyder storstädning och rensning av saker, papper och massa onödigt som jag inte vill ha med mig ner. Det kommer bli grymt kul med nytt rum iallafall.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback