Varning för omysigt inlägg

Idag vaknade jag av en ganska omysig anledning. NÄSBLOD. överallt! Det jobbiga är att mitt rum är på nedervåningen, så långt ifrån toaletten som det bara går. Så jag kunde inte direkt springa igenom hela huset och hämta papper med risk för att skvätta blod över alla väggar och golv.
Det såg ut som att jag hade varit i slagsmål haha, hela mina händer var röda och till och med mitt ansikte (hela kinderna!) var blodigt. Jag förstår inte hur det kunde komma blod ändå upp till ögonbrynet?
Som tur var så var pappa hemma så jag ropade att han skulle hämta papper, man kan ju säga att han blev lite skrämd när han såg mig hehe.

Mysig historia va?
Det händer att jag blöder näsblod när jag har ätit dåligt och så, vilket jag har nu när jag är sjuk.

Så nu måste jag gå och äta något, är jättesugen på tacos!
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback