andra hand




Väska (250 spänn woho!) och armband.
Lite tröstshopping eller något idag, haha. Matteprovet gick åt helvete. Hann inte ens göra de sista uppgifterna. BAJS. Jag orkar inte tänka på det.

Jag vill så mycket hela tiden. Jag vill fota, jag vill redigera, jag vill måla, jag vill göra bloggdesigner, jag vill öva mer piano och lära mig spela gitarr bättre. Sen vill jag bli mer allmänbildad (för att jag inte ska bli mobbad i min hypersmarta klass...), läsa böcker, hitta ny musik, kolla på oc, baka kladdkaka, träffa kompisar jag inte träffat på länge, köpa nya kläder, jag vill bli bättre på att blogga och sist men inte minst så vill jag sova ut åtminstonde EN natt. Hur i all världen ska man hinna med allt???
På vardagarna hinner man ju typ ingenting och helgerna är alldeles för korta. Jag längtar till höstlovet så sjukt mycket.

Ska bli skönt att slippa plugg, tidiga morgonar och förvirrade lärare som kallar en astrid (!!??) hela tiden i en hel vecka.
Nu ska jag sooooooova!

// Anita


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken snygg väska! armbandet har förresten redan meddelat att det ska flytta va?

alltså till jennys handled, det trivdes inte, vi kan höras om du vill ha mer info om flytten, som kommer ske snarast,

<3

2009-10-03 @ 11:43:06
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback