sensation

Jag suger på att plugga, den här veckan är verkligen hemsk med typ prov och sånt varenda dag. Ändå så sitter jag och kollar på desperate housewifes... inte bra. Men det går ju inte att låta bli när resten av familjen kollar och julie ligger på sjukhus och Katherine är galen och den nya familjen verkar helskum.

Har ni sett reklamen för nya marabou sensation yoghurt raspberry? OMG vad god den verkar. Jag måste prova den!! Jag blir inte alls påverkad av reklamer, nejnej...


Hihi jag gjorde smoothie idag, jag är helt besatt. Bästa är att bara blanda hallon och vaniljyoghurt. Tänk er det här i choklad? ok jag blev nästan lite tveksam nu... men jag måste prova ändå hehe



// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback