alltid

hejhejhej
Dagen har varit mysig och den började med att jag försökte dra upp diverse människor ur min säng när jag skulle på dans. En av dessa människor med benämningen Malin låg kvar så länge så att restrerande av oss gick ner och åt frukost utan henne haha. Nej men ni är bäst kära gäng <3


love,


undra om Jenny blir arg för att jag lägger upp den här bilden? Haha, men den är så rolig.

Jag sitter i min säng och det är väldigt skönt faktiskt, jag tror jag börjar bli lite sjuk för jag har ont i kroppen och känner mig lite förkyld. Inte så kul kanske, men just nu är det ganska mysigt i alla fall.

jag började också tänka på hur man har bytt klädstilar och så när jag läste Anitas inlägg. Jag menar i sexan gick jag typ runt i lite konstiga tröjor och massa kjolar, i sjuan hade jag klännigar exakt hela tiden och typ tusen knalliga färger på samma gång, i åttan började jag ha massa lager på lager och färgerna blev lite mer typ inte knalliga, även fast jag forftarande hade klänning och så. Började ju ha massa midjekjolar och jeansjackor i slutet på våren i åttan också. Sedan i nian så var det massa stentvättat, mysiga tröjor och jaa inte vet jag det mesta tror jag faktiskt, mycket shorts med hög midja och sådant. Sjalar har jag haft hela tiden.
   Så lite samma kläder har jag väl haft de senaste åren, eftersom jag fortfarande har kvar några tröjor som jag använde i sexan (?) och lite klänningar från sjuan och sådär, samtidigt som det är massa prylar jag inte skulle sätta på mig nu men som jag lätt hade typ i sjuan. Haha. En sak jag typ aldrig använde mellan sexan och nian var nog jeans. Jag gillar inte jeans. Det har jag bara på mig när jag är så trött att jag inte orkade tänka ungefär haha.

Puss och kram

//Tesse


Kommentarer
Postat av: Anita

hahah hej mosad anita

2009-10-17 @ 18:10:19
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, jag är inte sur tesse, men jag säger såhär... när jag vill lägga upp en mindra fin (inte ful)

bil på dih så får du var nöjd, och le!



the gang, vi föralltid<3

2009-10-18 @ 01:49:46
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback