buenas tardes


Malin och jenny på monki.

Idag blev det shopping med malin, jenny och tesse. Vi träffas alldeles för sällan alla fyra sen vi började gymnasiet tycker jag!
Idag hade jag för första gången i mitt 16 åriga liv högklackade skor på mig. Om man inte räknar 3 cm eller de gånger jag testat hemma. Det är inte normalt jag vet. Men tänk på att jag är 174 cm lång och inte har lust att gå omkring och vara över 180, speciellt inte i min nya klass där typ alla mina nya kompisar är minimänniskor! Eller ja de är under 170 iallafall... Men idag var jag ju med mina långa kompisar så det kändes helt ok. Jag klarade halva dagen, sen bytte jag till ballerinaskorna jag hade i väskan haha. Jag hade så ont!

Av alla saker jag skrev att jag ville göra igår så har jag lyckats med detta hittills: Sova ut en hel natt (!), läsa böcker, köpa kläder, träffa kompisar jag inte träffat på länge kan jag ju nästan säga att gjorde.... och liite bättre på att blogga har jag väl blivit? Jag ska bli riktigt duktig har jag bestämt, jag kanske till och med bloggar en gång till i kväll? ojojoj!

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback