Är det inte fredagmorgon...?

Var är jag? Hur mycket klockan?? Är det morgon eller kväll???

Ok jag är helt förvirrad nu. Vaknade nyss och fattade ingenting. Jag trodde det var morgon och att jag hade försovit mig, jag gick runt och letade efter familjen men ingen var hemma! Jag märker att linserna sitter i och att jag har kläder på mig. Kollar på klockan, 18.53? Nää det kan inte stämma, klockan måste vara fel. Kollar på fler klockor och de visar samma tid. Fattar ingenting. Har ett vagt minne av att jag läste min engelska bok. Inser att jag måste ha somnat och sovit i 2 timmar. Får panik och undrar varför inte min familj är hemma när klockan är 7 på kvällen, ringer mamma; de lever.

Jag som skulle plugga hela kvällen... skit också.


imorgon blir det favorit i repris eller nått. Vi på bilden + fyra till. Jag citerar Hanna aka gloopy, "JAG ÄR FETT TAGGAD!"

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback