ge mig fredag. nu.

HAHAHAHA otroligt fina bilder tesse.........! Alla älskar ju att bli påminda om hur de en gång såg ut..... Jag undrar verkligen vad jag tänkte med ibland? Sl-märks bilden är klart bäst hahahaha, HERREGUD.
Jag e fett pepp på muffinklubbåterförening. Jag längtar till imorgon ungefär såhäääääär mycket. Inte till samhällsprovet kanske, men till efter skolan. En fördel med att inte träffa kompisar lika ofta är att man har sjuktmegabajsroligt (fint ord) när man väl träffar dem. Det hade vi förut också men nu uppskattar man det mer.

Jag måste ut på marabousensationyoghurtraspberry-jakt också! Letade igenom tre affärer idag igen utan resultat.

Eftersom tesse lade ut 19 bilder i sitt inlägg så tror jag att jag blir förlåten om jag inte lägger upp någon haha.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback